Hvordan er det med frakt?
Vi bruker Bring, og pakken vil komme i din postkasse eller med pose på døren (avhengig av hva du velger som frakt). Passer ikke boksen i din postkasse, vil du få en hentekode fra posten. Frakt er inkludert i alle våre abonnementer.

Kommer det til å komme ekstra kostnader?
Nei. Det vil ikke komme noen ekstra kostnader for deg når du kjøper din Knittersbox – med mindre du kjøper noen av våre andre produkter i tillegg.

Når får jeg min første knittersbox?
Din knitterbox vil dumpe ned i postkassen din ved månedsskifte hver måned. Dette er forutsatt at du har kjøpt boks før den 20. foregående måned.

Eksempel: Din boks, kjøpt før den 20. september, vil du motta i månedsskiftet september/oktober. Din boks, kjøpt etter den 20. september, vil du motta i månedsskiftet oktober/november.

Kan jeg velge farger i boksen min?
Boksen kommer i to varianter: Fargeboks og Jordboks.

Fargeboksen vil inneholde hesper i nydelige farger – f.eks. rosatoner, rødtoner, blåtoner, grønntoner… 

Jordboksen vil inneholde hesper i deilige jordfarger – f.eks. beige, ulike brunfarger, dype grønnfarger… 

Vi har laget disse to boksene for at du kan velge helt selv hvilke uttrykk du ønsker på din boks. Fargene vil variere fra måned til måned, og hvilke farge det nøyaktig blir vil være en overraskelse (seff).

I tillegg vil vi gjerne ha innspill fra dere når det kommer til hva dere ønsker å se i deres boks (enten det er fargeboks eller jordboks) når det kommer til farger, tilbehør osv.

Hva slags ekstra strikkestæsj kommer i eskene?
Det vil komme masse ulikt i eskene! Alt du kan tenke deg innenfor strikkeverdenen kan komme i esken din. Dette vil også være et overraskelsesmoment, men det vi kan si er at vi samarbeider med sykt flinke leverandører som vi garanterer vil gjøre esken din til en drøm! 

Må jeg abonnere på boksen?
Vi anbefaler alle å abonnere (det er billigere). Men, det vil bli mulig å kjøpe noen enkeltbokser hver mnd (dette vil dog være svært begrenset). Dette er for å gi dem som ikke har mulighet til å abonnere, av ulike grunner, mulighet til å kunne kjøpe én enkelt boks. I tillegg vil dette gi dem som ønsker begge boksene (fargeboks og jordboks) mulighet til å skaffe seg begge boksene gitt måned (altså, om de abonnerer  på en av dem, men ønsker begge boksene).

Jeg ønsker å strikke egostrikk med garnet, vil det være mulig å kjøpe mer garn? Vil det ligge oppskrifter med i boksen som tips til hva jeg kan strikke med det jeg får?
Vi vil i et begrenset antall kunne farge opp ekstra av gitt mnd garn. Det er viktig for oss at du ikke sitter igjen med mange hesper av en farge du ikke synes passer helt deg. Derfor vil det være slik at om du elsker fargen en mnd, kan du heller velge å bestille flere hesper av den.  Liker du fargen du fikk, kan du helt enkelt sende oss en melding på instagram eller på mail (kundeservice@knittersbox.no) for å bestille noen ekstra hesper.

I boksen vil det hver måned ligge en lapp med minst 3 forslag til hva du kan strikke med de nydelige hespene du får i boksen din. Enkelte ganger, vil en oppskrift også ligge printet som tilbehør til den månedens boks. I tillegg vil det på Instagram bli postet inspirasjon og oppskrifter som du kan strikke i det garnet du får. Så for alltid oppdatert liste, følg med der!

Jeg vil prøve begge boksene, hvordan går dette med abonnementet?
Vi vil at dere skal få prøve begge! Derfor er det ingen bindingstid på våre abonnementer. Alle abonnementer blir trukket den 20. hver mnd – og du kan før denne datoen si opp ditt gjeldende abonnement og starte et nytt (sier du opp etter at beløpet er trukket, vil det nye abonnementet ditt gjelde fra neste måned). 

Som sagt over, vil det være mulig å kjøpe en ekstra boks sammen med ditt abonnement – om du ønsker begge boksene en mnd. Det går dessverre ikke å abonnere på begge boksene samtidig

Jeg ønsker å returnere min Knittersbox. Hvordan gjør jeg det?
Ved din bekreftelses-mail ligger det en returlapp du må fylle ut og bruke. Det er ikke noe problem å returnere din boks så lenge boksen ikke er åpnet og forseglingen er inntakt.

Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?
Det gjør du helt enkelt inne på «din konto» under «abonnementer». Hvis det er noe vi kan gjøre som gjør at du kan bli enda mer fornøyd med din knittersbox, fortell oss gjerne det!